Werkgevers en kandidaten vinden elkaar op het Business Forum

  • AlfaTau

    Het Business Forum van AlfaTau heeft zich speciaal ten doel gesteld om de communicatie tussen werkgevers en (aanstaande) werknemers directer, en op een actiever manier plaats te laten vinden.

    Bij de huidige vacatureboards en CV-databases verdwijn je al snel in de massa op een pagina boven de tientallen en wordt je overspoeld door intermediairs. Bedrijven zijn bijna niet meer te vinden of te bereiken en je eigen CV kun je zelf ook niet eens meer terugvinden tussen de tienduizenden anderen.

    Het Business Forum is nieuw en dus nog niet zo druk bezocht. Alleen jullie kunnen ervoor zorgen dat dit gaat gebeuren, en dat werkgevers je daar kunnen vinden. Schrijf je in (het is gratis) en start met het plaatsen van je profiel en/of CV. Je kunt daarna ook meepraten over diverse onderwerpen rond de arbeidsmarkt of zelf vragen stellen en onderwerpen starten.

    Hoe meer mensen actief zullen zijn op dit forum, hoe beter de huidige vacaturemarkt opengebroken kan worden en de processen van werving & selectie gemakkelijker en efficiënter kunnen verlopen.

    Kijk op het Business Forum en wees één van de pioniers!

    http://www.alfatau.nl/phpBB3 (let op de hoofdletters)

  • Roelof Lammers

    Zieke Nederlander uit Duitsland ( woon daar sinds 35 jaar en ik ben zuikerziek), wil graag weer terug.

    Ondanks de zuikerziekte, kan ik nog heel goed werken!!!!

    Is mijn wens ook mogelijk????

    Ik werk al heel lang in de schookmaakbranche.