KOK Gezocht!!!!

  • Bas

    Gezocht!!! per direct een kok/zelfstandigwerkend kok!!!!

    Wil jij ons in het hoogseizoen (6 maanden) in de keuken bijstaan en lekker werken en wonen op Aruba? reageer dan snel!!!!

    Neem direct contact op als jij denkt ik wil wel 6 maanden overwinteren en werken in een gezellig team!!!

    MVG

    Bas

  • christian

    Hallo Bas

    ik ben christian 45jaar oud kom oorsprongelijk uit Oostenrijk maar leev in nederland,en heb wel intterresse om voor 6maanden op Aruba de werken heb 10jaar ervaringin de horeca op hoog niveau- vooral al a carte en Hotel op saizon gewerkt in swizerland en oostenrijk, ben bekend met Oostenrijkse,Meriterian-Italiaanse en Franse-Swizerse keuken…

    het lukt mij ff niet om hier een CV de plaatsen maar als je me een mail-adres stuur stuur ik je nog mijn motivatie en mijn CV.

    friendelijke groeten christian supper

  • john moeliker

    geachte heer,

    bij deze wil ik graag soliciteren op de openstaande vacature voor zelfstandig werkend kok in uw bedrijf. Ik ben 34 jaar oud en heb zo'n 10 jaar ervaring met het werken in het buitenland. ik spreek spaans, nederlands, engels, en duits.

    Tevens ben ik per direct beschikbaar, voor eventueel telefonisch contact kunt u me bereiken op het nummer 0034608900725.

    mvg,

    john moeliker.

  • Dave

    Hier bij zou ik graag solliciteren voor de functie zelfstandig werkend kok. Ik ben 28 jaar oud en al z'n 10 jaar in professionele keukens actief. Het is al een tijd een wens te werken en te wonen op Aruba. Ik ben tevens per direkt beschikbaar. Ik hoor graag van u.

    MvG Dave Vos

  • ferry bos

    Beste Bas,

    Hierbij mijn sollicitatie voor kok heb 5 jaar eigen visrest gehad en stond in de keuken en heb ook opleiding genoten in Leeuwarden.

    Hoor van u.

    Groeten ferry Bos 0684-176206