Vacature Verhuizers

  • P3

    Vacature voor Verhuizers

    Als ervaren verhuizer ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het professioneel uitvoeren van verhuizingen. Je bent een volwaardig teamlid en voert je werk dan ook met plezier samen met je collega’s uit. Niet alleen houdt jij je bezig met het in- en verpakken, de- en monteren en laden en lossen van inboedels, ook zorg je ervoor dat de auto’s klaar staan voor de volgende dag en de werkplekken schoon blijven.

    Wat zoeken wij:

    We zijn op zoek naar ervaren en serieuze mensen die een flexibele baan zoeken als verhuizer.

    Functie-eisen:

    · Vakdiploma is een must

    · Rijbewijs B (C of CE is een pré)

    · Minimaal 3 jaar ervaring binnen het verhuisvak

    · Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord én geschrift

    · Representatief

    · Geen 9 tot 17 uur mentaliteit

    · Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken

    · Technisch inzicht is een pré

    Wij bieden:

    · Afwisselende en leuke functie binnen de verhuisbranche

    · Goede werksfeer

    · Salarisconform de CAO voor uitzendkrachten

    · Goede arbeidsvoorwaarden

    Interesse? Stuur dan direct jouw sollicitatiebrief met uitgebreidt cv naar contact@p3u.nl o.v.v. Vacature Verhuizer. Je ontvangt dan van ons zo spoedig mogelijk een reactie.

  • Claire

    Ik heb een aantal verhuizers in mijn bestand staan. Ze zijn gecertificeerd en ze zitten bij ons nu in een pool. Ze worden regelmatig ingezet.

    Maar dan is natuurlijk de volgende vraag (dat kon ik niet achterhalen in uw vacature) waar worden deze mannen gezocht. Wij opereren in het noorden van het land.

    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Claire Saeijs

    Peoples Quality