Speciaal voor starters!

  • Training

    Moeite met telefonische acquisitie?

    Vele zelfstandigen, freelancers, zzp-ers lopen er tegenaan: Hoe kom ik aan nieuwe klanten of hoe verkoop ik mijn product/dienst.

    Drempelvrees of gewoonweg te weinig ervaring met acquisitie is in dit geval erg vervelend. Het uitbesteden van deze activiteiten is vaak kostbaar en bovendien lang niet altijd niet wenselijk.

    Speciaal voor deze doelgroep geven wij de komende maanden de training:

    (Telefonische) acquisitie kun je leren : Voor startende ondernemers

    De training is zowel individueel als in groepsverband te volgen en zal zoveel mogelijk worden aangepast aan uw eigen situatie. Naast de training zullen wij u bovendien begeleiden in het opstellen van een goede sales-pitch en/of telefoonscript.

    Door onze samenwerking met ervaren trainers uit diverse branches zal ook in uw specifieke situatie/branche direct resultaat merkbaar zijn en zult u een stuk zekerder en doeltreffender aan de slag gaan in uw acquisitie werkzaamheden.

    Voor de kosten hoeft u het niet te laten! Door onze flexibele aanpak kunnen wij deze training fors onder de prijs die u elders zult vinden aanbieden!

    De training (van een dagdeel) volgt u al vanaf €150,- p.p. (ex. Btw) in groepsverband. (Diverse data mogelijk afhankelijk van deelname)

    De training individueel volgen kan natuurlijk ook, en is in sommige situaties ook aan te raden.

    De training (van een dagdeel) individueel volgen kan al vanaf €250,-

    Vanzelfsprekend inclusief drankjes en diverse studiematerialen / hand-outs. Die u mee naar huis mag nemen.

    Voor meer informatie of het reserveren van een training mailt u naar: verkopenkunjeleren@gmail.com

  • Angela Geniet

    Wilt u uw bedrijf meer bekendheidmaken via online en heeft u al een website. Wij van SEO Solutions kunnen uw website in de Top10 van Google zetten. Zoals u zelf weet, als u iets zoekt op internet via zoekmachines zoals Google, dat u niet verder kijkt dan de eerste pagina.

    Wij kunnen dit voor u realiseren voor een minimaal bedrag per maand.

    Heeft u nog geen website, maar u wilt wel een website hebben die voldoet aan wat u doet? Geen investeringen van duizenden euro's, wij kunnen een SEO (zoekmachine vriendelijke website) voor u maken voor rond de 300 euro.

    Kijk op onze website SEO Solutions wat wij voor u kunnen doen.